wtorek, 11 czerwca 2013

Jednorazówka cz. 2..? ....eee nie

Siemka skarby! 
Siedzę tutaj u pewnego idioty którego z nacie z bloga *klik* (a jak komuś się nie chce wchodzić to podpowiem,że to Odwrotność losu )  No więc ten cwel przed chwilą puszczał 1d, więęęęęęcc... AAAAAA!!!!! Ratunku!!!!  Ale zaraz mnie uratuje kumpel, bo przyjdzie pod blok. Będziemy się gwałcić.! xD :D Nie no nieee.... chyba...xd
No, ale odbiegamy od tematu.
Drodzy Parafianie!
Zebraliśmy się tu dziś, aby połączyć Was z informacją, że osoba, która w tym momencie tu stuka w klawiature, przez jakiś czas nie będzie dodawałą notek. Czy ktoś ma coś przeciwko? Jeśli tak niech odezwie się teraz lub milczy na wieki.
<cisza na sali>
A więc już nieodwrotnie ogłoszone i ustalone. Możecie krzyczeć : "dlaczego?!"
Ekhem! A więc! Mam straaaaaaaaaaaaaaaasznieeeee zwalony laptop, bo po starszym bracie -,- i jest strasznie spierdzielony i juz nie raz został przeze mnie pobity. Coś tam w środku lata. Nie wnikajmy. A więć w końcu tak się wkurwiłąm, że kciukiem przycisnęłam róg ekranu i ... PĘKŁ EKRAN OD ŚRODKA.! Tak wiem... tylko ja jestem tak zdolna. A, że muszę już spadać to.. trzymajcie się tam i czekajcie na  mnie cierpliwie. Tak wiem... ja też to bardzo przeżywam.., ale również to, że sytuacja z komciami się pogorszyła. -,- :( Mam nadzieję, ze do mojego mam nadzieję szybkiego powrotu to się poprawi.
Bardzo mucho mucho Was kocham!! mucho - muczo. a nwmm...  kurde to w innym języku, no!
Czymajcie się tam.!!!! :'''''''( Do zobaczenia Rusherki kochane!! Pomódlcie się za mnie i ten mój złom, albo nowy laptop, którego pewna nienormalna kobietra, moja matka -,- , NAWET W TAKIEJ SYTUACJI, nie chce kupić!!!! Paaaaaa skarby ;**********************
A więc w Imię Carlosa, Logana i Kendalla oraz Logana. Amen!! ;***********



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz