czwartek, 3 października 2013

Heeelloł.! Ooooooogłoszenia parafiaaaaaallneee!

Hejo ludzie, jak życie??? Jutro piątek łapiecie???  *OOOOO* <33


A to już jutro :*

Ale to jedno, a ja tu do Was dzisiaj w innej sprawie.

A więc..



Number 1.

Pomyślałam, że czas na małe zmiany, więc i otóż to pozmieniałam trochę w Bohaterach. Cóś dodałam, cóś odjęłam. Więc wpadnijcie popaczcie i poczytajcie ;)

Number 2.

Te info o zmianach w Bohaterach powinno być w notce, której nie ma, a wiecie why? No bo brak komeczków. Nie wiem czy pamiętacie o new zasadzie, że conajmniej 2 komeczki pod rozdziałem, aby był następny. Przypominam, bo nie wiem czy zapomnieliście czy juz nie czytacie ;cccccccccc

Number 3.

Jak zmiany to zmiany. Jeśli jeszcze są osoby czytyające tego blogaska, na którym przebieg wydarzeń zwolnił drastycznie, własnie to sb uswiadomilam o.o,   to mam pytanie czy nikt nie ma propozycji do wyglądu bloga?  Bo może komuś się coś nie podoba i chciałby zmienić coś w wyglądzie? Albo w sposobie pisania?  Albo ewentualnie już piszącą. Nie no wiem, że by się chciało, ale nie ma bata, bo blog mój, więc nie specjalnie się da.  W razie czego piszcie mi w komentarzu, postaram się dostosować, a no i liczę na te komki pod notkami. Bardzo mi na nich zależy, a i dodwać nn bym już chciała. 

A więc słowem: PISZCIE!

Liczę na Was papapapa do oby w końcu nn ;*****

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz