czwartek, 27 grudnia 2012

Część 6

Było już po świętach. Zeszłam do kuchni i trafiłam na słodziutką scenkę ^^.  Kend migdaaaalił się z Jeny. 
-Jaak słodziuutko^^ - usiadłam do stołu. Kendall tylko machnął ręką, a poza tym zero reakcji.
-Oni już tak długo? - zapytałam.
- Z 10 min. - westchnął James. 
-Nie zapowiada się na szybki koniec. - ugryzł tosta Carlos.
-MAsz tosty?! Daj! - wyrwałam mu tosta.
-Ej! To ostatni! - wyciągną rękę.
-NOo miałeś więcej. Ciesz się, że sie nie obraziłam! - obróciłam się.
-Ekhem. Przepraszam my jesteśmy troche zajęci. Przeszkadzacie! - odkleił się od Jeny Kend.
-O! Więc jednak się nie przykleiłeś na stałe. - obróciłam sie spowrotem i się zaśmialiśmy.
-Haha. - oboje zmierzyli nas wzrokiem.
-Stary przyssałeś się do niej jak jakiś glonojad. - rozłożył ręce wreszcie ocknąwszy sie Logan i wszyscy się roześmiali.
-Nie no chłopaki bez przesady.. - wstałam i stanęłam obok Kendalla i zaczęłam bawić sie jego włosami. - ..włosy ma za ładne na glonojada ^^. - i znów śmiech.
-Ja przynajmniej mam dziewczynę i to śliczną <uśmiechnął się do niej> nie to co wy. - wystawił język mi Jamesowi i Carlosowi, a na Logana machnął ręką.
-Ja tam dziewczyny mieć nie potrzebuje. - wyszczerzyłam się.
Kendall i Jeny - facepalm.
-A wogle to wy sie migdalcie, a my jesteśmy wolni! - rozłożył triumfalnie ręce James.
-A widzicie w tym plus? - spojrzał na nas podejrzanie Kend.
-I to nie jeden! - odpowiedzieliśmy chórem.
-A z kim idziecie na sylwestra. - wystawił nam język Kend i razem z Jeny wyszli.
-Taka prawda. - wzruszył ramionami Logan i też wyszedł.
Przez 10 min. staliśmy tak jak barany i gapiliśmy  się na siebie aż poszłam do swojego pokoju.
Zauważyłam, ze dzwonią do mnie dziewczyny na skypie.

-Siemkaaaa.! - wrzasnęły tak, że aż mi w uszach zadzwoniło.
-Siemka szykujcie kase. - zatkałam uszy.
-???
-Na mojego laryngologa.
-???
-Taki lekarz od uszu geniuszki. - westchnęłam.
-To, ze masz szkołe domową nie znaczy, ze musisz tu szpanować jakimiś wyrazami z marasa. Chociaż to taki szpan... - westchnęła Wika.
-Nieuki. - machnęłam reką.
-Co ci?! Zżarłaś słownik?! Wogle jak nie ty! - złapała sie za głowę Pati.
-Dobra, dobra już się ogarniam. - wyszczerzyłam się.
-No mam nadzieję. Gdybyśmy tam były przywaliłybyśmy ci w łeb dla pewności. - wyszczerzyła się Pati. - Chociaż już nie długo to będzie możliwe..
-Co? Dziewczyny już mówiłam nie wracam na sylwestra.. sorki. - westchnęłam.
-Wiemy. - znów się podejrzanie wyszczerzyły. 
-Więc o co wam be? - podrapałam się dla efektu ^^ w głowę.
-O to. - pokazały mi 3 bilety lotnicze do Ameryki do LA!!!!!!! Na co ja oczywiście:
-AAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I wtedy oczywiście wbiegli wystraszeni chłopacy. ( A dla jasności dziewczyny nic nie wiedziały, że mieskzam u nich o występach z nimi, wspólnej płycie itd.)
-Wera co jest?! - wleził mi prosto przed kam. Pati zemdlała, a pozostałe dziewczyny zaczęły się jąkać.
-No brawo idioci!! - zrobiłam facepalma.
-Ej no wystraszyliśmy się o ciebie.. Powinnas być wdzięczna. - założył ręka naa rękę.
-Weronika. Czy to sąąąąąą... - wskazała na BTR Wika.
-Weronika? No weź....:/ - starałam sie odejść od tematu.
-Wera? - spojrzała na mnie Zuźka.
-TO plakat. - chłopacy znieruchomieli.
-Masz nas za idiotki? - Przybliżyła sie Zuza.
-Nie, ale... - mruczałam zakłopotana.
-Dlaczego nam nie powiedziałaś? - spojrzały na mnie.
-Spuściłam głowę. - Wiedzą tylko moi rodzice, zapytajcie ich... dziewczyny ja...
Za późno. Rozłączyły się.
-Ostrzegałem cię. - położył rękę na moim ramieniu Logan.
-Prosze idźcie sobie..  - schowałam głowę w rękach, a oni wyszli.

------------------------------------------------------------------ 

OKi. To tyle, akrótkie jak  nwm co! Załamka! Ale za to jeszcze potem dodam 2 post. ^^. Dzięki, zę wchodzicie ^^. Bayyy ;*

4 komentarze:

  1. Party people! Woo Hoo!
    Jak to ja zemdlałam?! Jebło cię? Wesołych jutrzejszych urodzinek mała, nie no już nie taka mała ^.^
    A wiesz, że ja cię kocham :-)
    Widać, że brałam? Kurde. Mówili, żeby wziąść łyżeczkę, a nie całą butelkę trudno. Kendall wygląda tak mrrrr... w zaroście *_*
    Albo jak na koncercie pokazuje swoje serduszko n ramieniu *____*
    Rozpływam się *____*
    Buziaki skarbie <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki! ;* A co brałaś? Może polecisz, bo musze coś nowego xd. A odwala bo dawno sie nie widziałysmy, brakuje rozrywek ;P A wiesz dziś widziałyśmy Oleeeeeee i Twego wielbiciela Czaruuuuusiaaa :PPP Za urodzinki DZIEKOWAC ^^! I nie nie jebło mnie... no w każdym razie jeszcze..hm.. i powtórze ok.4 miesiace nie znaczą że jestem taka znowu mała!xd. za buziaki thx nawzajem ;*

      Usuń
  2. Dam Ci prosty przepis:
    1.Zeżryj czekoladę mleczną, petitki zwykłe, żelki :), bułkę maślaną i popij spritem.
    2.Przeczytaj przynajmniej 3 zdrowo erotyczne i zajebiście śmieszne blogi
    3.Obejrzyj kilka sexxxiii zdjęć Kendallla <333

    https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQu56_-1Ms2Qqz5s834iO0D3HnrE5_2_ryyAa2BvWItrxsSbkRn

    https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRiemJQSk_46j9vn1FN_wS18Skde_OQ0y5m8cZLLbO4q_lnw-oQ_A

    4. POSŁUCHAJ One Direction - Rock Me
    5. OBEJRZYJ Windows Down
    6. zagryź garścią rodzynek i bitej śmietany
    7. Popatrz na zdjęcie Biebera
    8. Przepis na debilizm gotowy! Miłego odwalania debila! :)

    Tylko radzę brać wszystkiego 2 razy mniej :)
    Wiem na swoim przykładzie :)
    Buziaki <33333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki ale na debilizm to mi nie dorównasz w szkoel sie przekonasz ;PP Ale postaram sie spróbować. Tylko wezme 2 razy wiecej ;) ;***

      Usuń