środa, 13 marca 2013

Komentarze - Trudne Sprawy

Moje kochane! Kcham, kocham, kocham, kocham Waaaaass!!! <33 ;** Ale mam sprawę ..

Komentarze!

Bardzio bardzio się cieszę z Waszych wejść, ale okropnie smutam, że nie zostawiacie po sobie nawet najmniejszych komentarzy :"""(   

I niestaty dlatego... mimo, że bardzo nie chciałam i nie chce... a jednorazóweczka już jest tylko wstawić... ale musze.. 
Dobra ogar! Musze ..  sie ogarnąć!  Powiem wprost: jestem zmuszona nie dodawać ani tej obiecanje jednorazóweczki, która miała być dziś ani jakiegokolwiek rozdziału, dopóki pod częścią 24 nie będzie conajmniej 2 komków.
Słuchajcie to bardzo mało! Proszę tylko o 2 komki!!
Nie róbcie mi tego! Błagam dodajcie! :'''( 
Ok wielkie sorki, ale juz jestem zmuszona i liczę na Was! I <3 U!!!   
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz